غرفه رقص آب ، طرحی ابتکاری در سئول
وبلاگ علمی و تفریحی
جدیدترین نرم افزار ها , مطالب و مقاله های مهندسی
تبلیغات
درباره ما


حامد هاشمی ٍ با سلام این وبلاگ جهت ارتقاء دانش فنی مهندسی ایجاد شده است مطالب و مسائل متفرقه صرفآ جهت کاهش یکنواختی وبلاگ است هر مطلبی که فکر کردید در شآن این وبلاگ نیست گزارش دهید هر مطلبی که فکر میکنید به قوم یا قبیله ای بی احترامی شده گزارش دهید هر مطلبی که برخلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران است گزارش دهید با تشکر
ایمیل : hamedhashemiii@yahoo.com
نویسندگان
ساعت
اطلاعات

غرفه رقص آب ، طرحی ابتکاری در سئول



غرفه رقص آب ، طرحی ابتکاری در سئول

این پروژه یک طرح ابتکاری است که با بهره گیری از هندسه ای یکپارچه تعاملی میان منظره پانوراما از سئول و زیبایی محلی از رودخانه «هان» را به نمایش می گذارد.





اساس این مسیر بر سطح آب رودخانه واقع شده است که کانسپتی از طبیعت سنگ شده را در بر دارد.فرم های ارگانیک این سازه طبق گفته کارشناسان ، کاملا با تصویر پانوراما از شهر و امواج نوری سطح آب که با وزش باد می رقصند ترکیب شده است .

یک رشد پویا در نتیجه ی این “رقص طبیعت ” ، این مکان را به عنوان محلی برای گذران اوقات فراغت ثابت کرده است . به گفته نویسندگان ، جریان “رقص انرژی ” فرم جدیدی از تعامل میان مردم پدید آورده است .ساختار دینامیک این فرم همچنان به توسعه بازی نور و سایه ادامه میدهد .

 





از لحاظ عملکردی این پلت فرم برای انجام فعالیت های فرهنگی در فضای باز مکانی مناسب فراهم نموده است. این پلت فرم به اندازه کافی برای استفاده انعطاف پذیر می باشد . و می تواند محلی برای برگزاری نمایشگاه ، کنسرت ها و جشن ها فراهم کند .همچنین وجود زیر ساخت های کوچکی همچون نیمکت باغ ، نوار و عرشه تماشا که فرصتی را برای مشاهده و تحسین مناظر زیبا به وجود می آورد در این مکان در نظر گرفته شده است.





با توجه به معماري رسا و سیستم زیبایی سامان یافته ای از نور در شب ، غرفه رقص آب یکی دیگر از نقاط عطف کلان شهر کره ای خواهد بود .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 


موضوع : <-PostCategory->


نویسنده :حامد هاشمی در تاریخ سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:,